Aşk Sana Göre Değil yüreğim

Aşk Sana Göre Değil Artık Anla…
Bu ilk ayrılık değil. Kaldır başını dik dur.

Sakın kırpma gözlerini düşmesin yaşların dudaklarına.

Nelerle karşılaştın sen bu yaşta,

 buna da alışırsın yüreğim kafana takma…
Bu ilk yalnız yürüyüşün değil. Hadi hızlı yürü karanlığa kalma.

 Sık yumruğunu avuçların kanasın sadece iki tarafa bulaşma.

 Sakın arkana bakma, geride kalan çok dan dalmıştır

 derin uykulara. Sen aldırma yüreğim boş ver umursama…

Bu ilk yaran değil ki kabuk bağladıkça yarası

acıdan kavrulan. Kapanır zamanla merak etme.

Sakın tuz basma üstüne. Kapat kapını açma kimselere.

 Bak bu defa beni dinle. Hiç bir şey yokmuş gibi davran,

yaşamaya bak hayatı dolu dolu. Tamam, biliyorum kolay değil,

ama böylede kendini yeme… “Hak etmedi beni” de geç git.

 Başın dik unutma…

Nelere katlandık biz seninle yüreğim.

Sabahlara kadar boş duvarlara bakıp hayaline daldım

 gözlerimi kapatmamak için adım adım,

 gökyüzüne tırmandım teker teker yıldızları

avuçladım ellerimle, ama nafile umut bitmiş içimde…

Başucunda nöbet tuttuk yalnızlığın, gözlerimin pınarı söndü,

 daha neyine senin yüreğim başka

bir yüreği sevmek sana mı kaldı…

Görmedin mi olmuyor artık sevda sana göre değil.

Boyun dan büyük sevdaya karışma demedi mi annen sana,

 parçalara ayrıldıkça daha çok haz duyuyorsun

 yetmedi mi kırılmışlığın yetmedi mi yüreğinin

sancısı kara sevdan? Dur artık bu kadarı fazla,

gözyaşların dinsin artık.

 “Belki”lerle, “keşke”lerle olmuyor öğrendin.

Denedin, denedin ve her defasında yenildin.

Aşk sana göre değil artık anla..
Daha fazla kendini yorma… yüreğim

Yorum bırakın